on-line , . . .
-
-. ; ; ; , ; -.
, , ; , .
-
/
1. 2. 3. 4. 5. - 5.1 - 5.2 - 5.3 - 6. 7. 8. 9. 10. 10.1. . 10.2. 10.3. Google AdWords 10.4. IMHO VI 11. 12. 13. - 14. 14.1.
-
: 1. , 2011 2. , 2010—2011 3. , 2010 4. , 2010 5. -, 1q-3q 2011 6. -10 , 2011 7. , 2009—2011 8. , 2012 9. -25 , 2010—2011 10. -25 , 2010—2011 11. , 2011 12. -15 , 2011 13. -15 , 2011 14. -15 , 2011 15. , 2011 16. -20 Google AdWords ( ), 2011 17. IMHO VI, 2011 18. IMHO VI, 2011 19. , 2011 20. - , 2011 21. , 2009—2012
: 1. , 2011 2. - , 2002 — 2011 3. , 2011 4. , 2003—2011 5. , , 2010 6. -, 2005—2011 . 7. , 2010 8. - , 2011 9. - , 2011 10. - , 2011 11. , 2011 . 12. , 2011 . 13. , 2011—2014 15. -, 2002—2012 16. , 2011 17. , 2010-2011 18. -, 2010—2011 19. , 2010—2011 20. , 2011 21. , 2011 22. , 2011 23. -10 , 2010—2011 24. -10 , 2q2010 — 3q2011 25. , 2011 26. , 27. , 2011 28. . , 2011 29. , 2010—2011 30. Google, 2009—2011 31. IMHO VI, 2007—2010 32. - , 2010—2014
-
-: 2011 ., 2012-2013 .
3 5 6 2011 8 - 14 14 18 24 - 26 - 27 26 36 Social Media Market (SMM) 39 - 43 - 45 45 45 Mail.ru Group 47 47 Google 49 49 50 50 Rambler Media Group 52 52 54 54 56 56 Facebook 57 57 Yahoo 59 59 - 61 NeoAnalytics 64
-
-: 2009
2009 . , SEO 2008 2009 3,5 $ . 2009 4,7 . .
30%- 2010 , , . . , . , , , .
-
-: 2013 ., 2014-2015 .
2 3 5 6 2013 . 8 - 14 14 18 23 - 25 - 26 27 32 Social Media Market (SMM) 36 - 39 - 41 41 41 Mail.ru Group 43 43 Google 46 46 48 48 Rambler Media Group 50 50 52 52 54 54 Facebook 55 55 Yahoo 57 57 - 59 NeoAnalytics 62
-
-: 2012 ., 2013-2014 .
3
6
2012 . 8
- 13
13
17
23
- 25
- 26
27
32
Social Media Market (SMM) 36
- 39
- 41
41 41
Mail.ru Group 43
43
Google 45
45
46
46
Rambler Media Group 48
48
50
50
52
52
Facebook 53
53
Yahoo 55
…
|